Selasa, 14 Mac 2017

PELANDUK DAP Kena Tahu Redha Bukan Peluk Wanita

PELANDUK bermirip Penolong Setiausaha Publisiti DAP, Zairil Khir Johari nampaknya belum penuh ilmu politik walaupun sekian lama bersama DAP.

PELANDUK tidak mengerti erti kerdhaan Allah sehingga terbawa-terbawa kebodohanya untuk kritik PAS.

Beberapa hari lalu PELANDUK diblognya telah mempertikaikan kewajaran parti PAS untuk terus berada dalam politik di bumi Malaysia ini berikutan para pemimpin parti yang berpresidenkan Haji Hadi selalu bercakap tentang keredhaah Allah.

Gamaknya,PELANDUK berpandangan pemimpin sesebuah parti yang sering bercakap tentang Islam parti itu tidak wajar terus berada pada landasan perjuangan politik,manakala pemimpinnya pula perlu menyertai jemaah tabligh kiranya mahu berdakwah.

PELANDUK bermirip Zairil nampaknya membawa kejahalanya ditengah masyarakan yang penuh ilmu dari hasil keredhaan Allah.
Bercerita tentang keredhaan Allah,sesiapa daripada umat Islam pastinya tahu apa itu erti redha dan siapa patut redha dengan segala uji coba dari yang maha esa.

Mungkin PELANDUK memahami maksud redha selepas viral seorang bermirip pemimpin DAP yang berpelukan dan goyang-goyang syok itu adalah redha sebenar.
PELANDUK harus ingat,dengan perbuatan seseorang seperti memeluk wanita bukan bini tidak elok untuk dikatakan bagus.

Pemimpin PAS telah meletakan kakinya dalam politik semasa PELANDUK belum pandai menukar-nukar wajahnya kepada mirip pemimpin DAP dan pada waktu itu PELANDUK masih dalam air mani.

Serius atau tidaknya,PAS sejak tahun 1951 parti itu telah bernang dalam lautan politik tanah Melayu ini dan tidak ada kewajaran bagi PELANDUK mempersoalkan sama ada PAS masih wajar atau tidak untuk berada dilandasan politkus negara.

Selasa 9:05 AM-14/3/2017-RESPECTMYPM

VIA TELEFON

Tiada ulasan:

Catat Ulasan