Rabu, 10 Mei 2017

Gila Meroyan:Muhyiddin PM,Madey TPM Parti Cap Bunga

SELANGOR 10 April-Kaji selidik dilakukan staf blog Respect MyPM yang dilantik seramai 400 orang selama 14 tahun menunjukan Haji Hadi yang juga presiden Pas memperolehi sokongan 1,201017 dari responden yang ditemui seramai 3,000001 orang.sekali gus beliau layak di gelar YAB Perdana Menteri Pas sekarang.

Manakala Perdana Menteri bagi parti PKR pula disandang Anu-war al-Juburi .

Hari ini PPBM telah mengumumkan Perdana Menteri mereka iaitu Moiden Yasing yang juga presiden parti Penipu Pembohong Banyak Malaysia (PPBM) pada majlis angkat sesumpah yang diadakan secara besar-besaran.

Menurut laporan Sinar Online,kajian yang dijalankan oleh Biro Polisi dan Strategi Bersatu, menunjukkan tiada seorang pun pemimpin BN termasuk dalam senarai lima teratas pemimpin untuk jawatan perdana menteri.

Betulah tu..sebabnya mereka buat untuk parti dan penyokong PPBM bukannya buat untuk pihak lain.

Menurut laporan itu Tan Sri Muhyiddin Yassin menduduki kedudukan pertama iaitu mendapat 37.4 peratus undian setuju daripada 3000 responden.

Pengerusi, Biro Polisi dan Strategi Bersatu, Dr Rais Hussin boleh berbangga dengan kajian tahap cipap itu ,beliau boleh tipu cicak mengkarong PPBM sepuas-puasnya kerena ahli PPBM memang sewel.

Depa hanya layak tipu babi dan anjing sahaja,kerena nombor telefon yang ada pada borang ahli PPM itulah yang depa call.

“Pengerusi PPBM Madey di kedudukan kedua iaitu mendapat sebanyak 35.9 peratus, dan Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang di kedudukan ketiga iaitu mendapat 34.3 peratus undian.

Depa hanya layak tipu babi dan anjing sahaja,kerena nombor telefon yang ada pada borang ahli PPM itulah yang depa call.

Tujuh prof universiti awam yang dilaporkan turut terlibat dengan kajian itu hanya layak jadi Cik Gu mengajar di universiti berok iaitu tempat mengajar berok panjat kelapa.

Kini PPBM memiliki Perdana Menteri dan TPM sendiri.MOIDEN PERDANA MENTERI DAN MADEY TPM.

Gila nak jadi PM hingga diketawa oleh rang ramai.

RABU 10/5/2017-6:18PM-RESPECTMYPM
VIA TELEFON

Tiada ulasan:

Catat Ulasan