Sabtu, 29 Julai 2017

Politik Kotor BN,Rakyat Yang Hang Tipu Dah Dapat Rumah Ke Belum Nurul Izzah?

Dengan lantang Nurul Izzah memberi peringatan kepada ahli parti pembangkang supaya bersedia hadapi pilihan raya paling kotor dalam sejarah pilihan raya umum Malaysia seperti yang disiarkan Malaysian Insight dengan tajuk 'Bersedia hadapi pilihan raya paling kotor dalam sejarah, kata Nurul Izzah'

Sebagaimana yang diketahui umum,'politik bangkang dari longkang'Nurul Izzah setakat ini bukan sahaja telah menipu rakyat banyak,paling ketara apabila 35 rakyat telah ditipu hidup-hidup apabila 35 keluarga ini tidak menerima kunci unit pangsapuri moden Projek Residensi Kerinchi.

Ketika menghasut,Nurul Izzah menuduh kerajaan dan Datuk Seri Utama Raja Nong Chik sebagai zalim dan kejam malah bertindak tidak mengikut undang-undang.

Apabila unit pangsapuri moden Projek Residensi Kerinchi yang menempatkan 472 keluarga siap dan kunci diserahkan,dimanakah Nurul Izzah dan apakah beliau dan parti haramjadah dari kalangan parti pembangkang telah membina rumah kepada rakyat yang menelan hasutan beliau?


Pilihan raya akan datang akan jadi pilihan raya paling kotor dalam sejarah Malaysia. Paling teruk dan penuh manipulasi daripada Barisan Nasional,”kata Nurul Izzah.RESPECTMYPM

VIA TELEFON 22:25 PM 29/7/2017-RESPECTMYPM


Tiada ulasan:

Catat Ulasan